دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید مهرماه 1390 | شعر های غمگین و دو بیتی داغ

اس ام اس جدید مهرماه 1390 | شعر های غمگین و دو بیتی داغ 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

یه عالمه اس ام اس جدید و زیبا مهرماه 1390  

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت / قلب تو با تمام اینه ها نسبت داشت.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

اگر عالم شود انگشتر ناب / تو بر انگشتر عالم نگینی.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه ی وداع من و توست آن شوم ترین لحظه ی پایان من است.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه ی من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من و دیدارش آرزوی من است.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

1 2 3 4 هزار هزار ، قطار قطار ، پایئز و بهار ، تو لاله زار تو بیشه زار ، مثل بهار بالا بری پایین بیای ، بخوای نخوای ، دوستت دارم دیوونه وار.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بیقرارت باشند.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

الهی همیشه مثل چراغ راهنما باشی ، لبت همیشه قرمز ، روی دشمنت زرد ، دلت همیشه سبز.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

اگه یه روز آدما رو به رنگ بشناسن دوست دارم رنگت ابی باشه تا همیشه بالای سرم باشی.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

سلام من دو روز پیش یه آزمون ورودی دادم میشه بری تو سایت ببینی قبول شدم یانه؟
آدرس سایت :  

www. ghalbe mehraboone to.com

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر: مرگ تو مرگ من است پس تمنا می کنم هرگز نمیرو

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

بسوزد خانه لیلی و مجنون که رسم عاشقی در عالم انداخت ، اگر لیلی به مجنون داده میشد دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد.

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

خوشت بیاد خوشت نیاد ، اشک غم از چشات بیاد اون سر دنیا که بری این دل من باهات میاد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

از بازار بورس خبر داری؟
.
.
.
میگن هر نازتو به یه دنیا میخرن!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

صداتو میخوام نه برای لطافتش برای اینکه روی وانت داد بزنی نون خشکیه!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نازنین هرجا که باشی قصه نویس تو منم / همه نارفیقند تنها رفیق تو منم.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

روی یک دیوار نوشته بود ارزش هرکس به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندیم پس به بهترین ها دل ببند.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میدونی فرق تو با کبوتر چیه؟
.
.
.
اون از قشنگیش اسیر میشه تو با قشنگیت اسیر میکنی!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

برات یه کادو می فرستم!

=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*

این یه سیم خارداره بپیچش دور خودت تا کسی نتونه به گل بی خار من دست بزنه.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میدونی اوج رفاقت کجاست؟ به فکر رفیقی باشی که هیچ وقت به فکر تو نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد