دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90 | SMS Ghamgin 2012

اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90 | SMS Ghamgin 2012 

www.Nice-Sms.iR  

  

 اس ام اس عاشقانه غمگینی مهرماه 90

  

 

یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوستت نداااااارم! بعد هردو تامون زدیم زیر خنده ... اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوستت دارم!! هر دومون بغض کردیم و تو رفتی برای همیشه.
فرستنده : 0298***0935

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد / نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.
فرستنده : 9066***0936

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو / ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.
فرستنده : 3350***0917

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

بسترم صدف خالی یک تنهاییست ، و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری!
فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

دلم بهانه میکند طلوع دیدن تورا ، تا به کجا دلم کشد حسرت دیدار تورا.
فرستنده : 9536***0936

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

عاشقی با قلب من بیگانه شد / خنده از لب رفت و یک افسانه شد / حس و حالی بعد عشق آمد پدید / بعد آنشب زندگی غمخانه شد.
فرستنده : آفتاب . ک . الف .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم / بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم.

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست
لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست / من دراین دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راه هم گاه هست و گاه نیست. 

فرستنده : 4368***0936

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

غربت آن نیست که تنها باشی ، فارغ از فتنه فردا باشی ، غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی. غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی.

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی .... اینکه هستی و تنهایم غم دارم.

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

باتو بودن همیشه پرمعناست / بی تو روحم گرفته و تنهاست / باتو یک کاسه آب یک دریاست / بی تو دردم به وسعت صحراست.

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

دلی بستم به آن عهدی که بستی ، تو آخر هردو را باهم شکستی.
فرستنده : 0363***0938

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی-

فرستنده : 6348***0938

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست؟
فرستنده : پریا ایمانی

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست. دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.
فرستنده : 0363***0938

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

نگران نبودنت نباش نفرینت نمیکنم! همینکه دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!
فرستنده : 3442***0936

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن خدانگهدار.
فرستنده : 5207***0938

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

میروم شاید کمی حال شما بهتر شود ، میگذارم با خیالت روزگارم سرشود.
فرستنده : 0363***0938

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند.

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

هر شب زغم عشق تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد