دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

آئودی A2 با فرمان و ترمز الکتریکی و چراغ‌های خوش‌آمدگو + عکس

آئودی A2 با فرمان و ترمز الکتریکی و چراغ‌های خوش‌آمدگو + عکس 

www.Nice-Sms.iR 

 

آئودی A2 خودرویی الکتریکی است که کنترل فرمان و ترمزهایش نیز الکترونیکی خواهد بود. روشنایی A2 داینامیک است و چراغ‌های مه‌شکن در تماس با قطرات آب روشن خواهند شد. 

 

 

 

محبوبه عمیدی: نمونه مفهومی تازه آئودی که A2 نام دارد، برای رانندگی در کلان‌شهرهای آینده طراحی شده است. این خودرو سبک که تنها 1150 کیلوگرم وزن دارد، کاملا الکتریکی است و حتی فرمان و ترمزها نیز به صورت الکترونیکی عمل خواهند کرد. صفر تا 100 کیلومتربرساعت این خودروی شهری به 9.3 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت و حداکثر سرعت آن 150 کیلومتربرساعت پیش‌بینی شده است. این خودروی آینده می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی حدود 200 کیلومتر را طی کند.

به گزارش آتوبلاگ، این نمونه مفهومی نیز مانند خودروهای تولیدشده توسط آئودی ظاهری اسپرت دارد و در فضای داخلی نیز ساده و کارا طراحی شده است. سقف این خودرو شیشه‌ای و مات است اما با زدن یک دکمه و تغییر ولتاژ این منطقه می‌توان سقف را شفاف کرد تا نور خورشید به داخل بتابد. اگر مجددا سقف تیره انتخاب شود، از عبور پرتوهای فروسرخ نیز جلوگیری خواهد شد. با طراحی این سقف به سادگی می‌توان امکان مدیریت دمای داخل خودرو را در دست سرنشینان قرار داد.

در این نمونه مفهومی از چراغ‌های ال.ای.دی استفاده شده که وضعیتی متغیر را فراهم خواهند کرد. آنها برای خوش‌آمدگویی به راننده آبی شده، در حین حرکت نارنجی روشن خواهند بود و هنگام ترمز گرفتن برای هشدار به دیگر رانندگان قرمز خواهند شد. ردیف باریکی از این دیودهای نورانی در بخش انتهایی چراغ و برای تأمین نور روز در نظر گرفته شده است. چراغ‌های مه‌شکن خودرو نیز خودکار هستند و با تماس با قطرات آب روشن خواهند شد.

باتری یون لیتیوم به کار گرفته شده در این خودرو با توان 31 کیلووات‌ساعت در کف خودرو نصب شده است. پیشرانه الکتریکی A2 که تقریبا در بخش جلوی خودرو تعبیه‌شده، توانی معادل 116 اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور آن نیز 270 نیوتن‌متر خواهد بود.

شارژ باتری‌های یون‌لیتیوم با برق 3 فاز و 400 ولت حدود 1.5 ساعت طول می‌کشد، اما برای استفاده از برق 230 ولت خانگی باتری‌ها باید 4 ساعت به جریان الکتریکی متصل باشند. امکان شارژ به صورت بی‌سیم نیز برای این خودرو پیش‌بینی شده است.

وزن خودرو به کمک استفاده از ترکیبات گوناگون با وزن اندک به کمتر از 1150 کیلوگرم کاهش پیدا کرده است. بسیاری از بخش‌های خودرو از ترکیبات آلومینیوم و فیبرکربن تقویت‌شده شاخته شده‌اند. فرمان هیدرولیک نیست و بخش‌های مکانیکی در ترمز درگیر نخواهند شد. همه چیز توسط سیم‌ها و جریان الکتریسیته کنترل خواهد شد. 

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد