دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

متن آهنگ " خیلی دلم ازت پره " از محسن یگانه + عکس و خبر های جدید

متن آهنگ " خیلی دلم ازت پره " از محسن یگانه + عکس و خبر های جدید 

www.Nice-Sms.iR 

  

 درحالی که کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار این آهنگ استثنایی میگذرد متن آنرا برای شما آماده کرده ایم , گروه تنظیم نایس اس ام اس . امیدوارم لذت ببرید 

 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

پس از سپری کردن یک دورهٔ چند ماهه همراه با فشارهای مختلف کاری، روحی و حتی جسمی، حال «محسن یگانه» با روحیه‌ای مناسب به عرصه بازگشته و بسیار مصمم است که موفقیتهای گذشته را تثبیت کند. آلبوم «حباب» شاید مهم‌ترین دغدغهٔ این روزهای او و هوادارانش باشد؛ آلبومی که بنا بود پیش از عید نوروز منتشر شود اما به دلیل وسواس و حساسیتی که محسن یگانه روی آلبوم‌هایش دارد، احتمالاً در اردیبهشت که ماه تولد او هم هست، به بازار خواهد آمد. یگانه تصمیم دارد این تأخیر را با انتشار چند تک آهنگ جبران نماید. از این رو تا پیش از عید نوروز، چهار قطعه را به صورت اینترنتی منتشر خواهد کرد. 


قطعهٔ شش و هشت «خیلی دلم ازت پره»، نخستین بار در کنسرت ۱۹ اسفند ماه برج میلاد اجرا شد و همانگونه که انتظار می‌رفت با استقبال چشمگیر هواداران محسن یگانه مواجه شد. ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کنندهٔ این قطعه خود یگانه است.
 

 

متن آهنگ :

 

پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
 

دلمو شکستی و رفتی پیِ کار خودت
اینا تقصیر توئه، اون دل بیمار خودت 

خیلی دلم ازت پره، بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی می‌کنه، دل از دلِ تو می‌بُره 


قلبمو پس فرستادی، خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم، پاشو برو تو آزادی 

می‌دونستم مزهٔ عشقم دلتو می‌زنه
دلِ تو یه تیکه سنگه، خُب محاله بشکنه 


تو رو دستِ کم گرفتم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاست بیا وَردار ببرش  

 

 

کلمات کلیدی:دانلود آهنگ خیلی دلم ازت پره محسن یگانه کنسرت 19 اسفند محسن یگانه دانلود متن آهنگ خیلی دلم ازت پره از محسن یگانه دانلود متن آهنگهای محسن یگانه دانلود جدیدترین آهنگ محسن یگانه در اسفند 90 دانلود تکست آهنگ خیلی  دلم ازت پره از محسن یگانه ترانه سرا دانلود آهنگهای جدید محسن یگانه خبرهای جدید ازآلبوم حباب محسن یگانه خبرهای جدید از کحسن یگانه عکسهای جدید محسن یگانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد