دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس برای شب بخیر 91 | Good Night SMS 2012

اس ام اس برای شب بخیر 91 | Good Night SMS 2012

   www.Nice-Sms.iR

      

  

      

ای گل سرخ پاییزم ، شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه ، تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم

*********** Nice-SMS.IR *************
مثل یه گنجیشک کوچیک ، آروم بخواب مهربونم
چشماتو روی هم بذار ، من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم ، خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم ، منو خدای خوب دل
چشماتو فردا میبینم ، خوب بخوابی ، شبت به خیر 

*********** Nice-SMS.IR *************
وقتی تو خوابی ، تو مهتاب ، همه چی با من غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه ، پشت اون نوری غریبه
خواب تو ،خواب یه گندم ، توی سرزمین عشقه
خواب یه قصه ی خوبه ، کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس ، خواب یه حسِ نجیبه
شبت بخیر

*********** Nice-SMS.IR *************
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

*********** Nice-SMS.IR *************

ای گل سرخ پاییزم ، شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه ، تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 مثل یه گنجیشک کوچیک ، آروم بخواب مهربونم
چشماتو روی هم بذار ، من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم ، خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم ، منو خدای خوب دل
چشماتو فردا میبینم ، خوب بخوابی ، شبت به خیر

*********** Nice-SMS.IR *************

وقتی تو خوابی ، تو مهتاب ، همه چی با من غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه ، پشت اون نوری غریبه
خواب تو ،خواب یه گندم ، توی سرزمین عشقه
خواب یه قصه ی خوبه ، کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس ، خواب یه حسِ نجیبه
شبت بخیر

*********** Nice-SMS.IR *************
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وفادارترازخداسراغ ندارم به رسم همین وفاداری است که تورابه اومیسپارم.شب خوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد