دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مهاجم پیشین استقلال:قرار بود به بارسا بروم

مهاجم پیشین استقلال:قرار بود به بارسا بروم 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

مجاهد خذیراوی در گفت و گو با روزنامه اعتماد درباره دستگیری اش در زمستان سال 1379 عنوان کرد:در آن زمان من به تولد رفته بودم نه ‌میهمانی شبانه.وی خاطرنشان کرد: من در لارستان در خوابگاه بودم. خودم برای خودم صبحانه، نهار و شام درست می‌کردم. در حال حاضر شرایط فرق کرده است. بازیکنان را کلاس‌های روانشناسی می‌برند. با بازیکنان صحبت می‌کنند و به آنها راه و چاه را یاد می‌دهند.

خذیراوی درباره اینکه چرا در آن زمان از خود دفاع نکرد گفت:من تنها یک تولد رفته بودم و همه در آن تولد بودند. آمدند و بزرگش کردند. در کمیته انضباطی نیز خیلی از خودم دفاع کردم اما فایده‌یی نداشت چون محروم کردن من برنامه‌ریزی شده بود.


 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

وی با اشاره به اینکه باشگاه بارسلونا خواهان به خدمت گرفتنش شده بود افزود:جام «ال‌جی» بود که من به ونزوئلا گل زدم و تیم رفت فینال، آنجا هم مراکش را بردیم و قهرمان شدیم. بعد هم بازی مقدماتی جام‌جهانی بود جلوی ایرلند بازی خوبی انجام دادم. بارسایی‌ها آمدند با فتح‌الله‌زاده حرف زدند و توافقات نهایی حاصل شد. قرار شد من بعد از جام باشگاه‌های آسیا به بارسا بروم منتها در بازی تراکتورسازی برای استقلال بازی کردم که علی آذری من را زد و مصدومم کرد. در دوران مصدومیت آن اتفاق افتاد و محروم شدم. بارسا که دید من نمی‌روم ساویولا را به خدمت گرفت.

منبع: اوج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد