دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های طنز و سرکاری جدید

اس ام اس های طنز و سرکاری جدید 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 اس ام اس های طنز و سرکاری جدید

رفتم تو کوه داد زدم، از من خوشگل تر وجود نداره؟ صدا اومد نداره نداره نداره، هیچی دیگه مطمین شدم برگشتم! 

 

پیرزنه میره دکتر، دکتر بهش میگه: مادرجان با خودت چیکار کردی که هم چربی داری هم قند؟ پیرزنه میگه: مادرجون یه کیسه برنج هم دارم فقط عروسم نفهمه!

  

هیشکی هم عاشقم نمیشه، حالا تنها می مونم زیاد مهم نیست، میترسم این همه کمالات و زیبایی هدر بره!!!

  

 

بدترین قسمت دیدن یه آشنا توی تاکسی اضطرابیه که تا مشخص شدن شخص حساب کننده ی کرایه ادامه داره و مدام ذهنتو درگیر میکنه

  

 

داشتم خواب میدیدم یهو موبایلم آلارم داد، قطعش کردم باز خوابیدم؛ یارو تو خواب گفت کی بود؟ گفتم هیچی بابا آلارم بود

  

 

لذت وقتی که یه بچه ی کوچیک دستاشو دراز میکنه سمتت یعنی بغلم کن، هیچی اندازه ی این حال نمیده به آدم

  

 

خانومای عزیز: وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن، حتما انجامش میدن! نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوریش کنین

   

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

من حتی رفتم اساسنامه ی اتحادیه صنف آرایشگر و سلمانی رو خوندم ولی توش به اینکه سلمونیا باید تو یه شیشه پر الکل یه مار بذارن اشاره ی نشده بود

  

 

 

به دلم نشستی ولی دو زانو! معذب نباش، برو عقب قشنگ تکیه بده، پاهاتم دراز کن، این دل فقط جای توئه

  

 

 

مادر خطاب به پسرش: نیوت ن رو میشناسی؟

پسر: نه کی هست؟

مادر: اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش!

پسر: خیلی خب، پارمیدارو میشناسی؟

مادر: نه

پسر: اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی حتما میشناختیش!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد