دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک عشقولانه 90 ، اس ام اس های عاشقی جدید

پیامک عشقولانه 90 ، اس ام اس های عاشقی جدید 

http://Nice-sms.blogsky.com  

 

 

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم/ من میشم زلال بارون تا کنارتو ببارم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند

 

************ Nice-Sms.iR *************  

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من

دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من
 

************ Nice-Sms.iR *************  

برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند ، نازنین !

چشمانت را قرض می دهی ؟

 

************ Nice-Sms.iR *************  

اگه قصر تو واسم جایی نداره

کلبه خاکی فلبم قابل تو رو نداره

 

************ Nice-Sms.iR *************  

امروز روز جهانى دزدى بود

آهاى تو که قلبمو دزدى دیدى روزت مبارک

 

************ Nice-Sms.iR *************  

گل نازم بگو بارون بباره

که چشماتو به یاد من بیاره

تماشای تو زیر قطره ی بارون

چه با من میکنه امشب دوباره

 

************ Nice-Sms.iR *************  

مراقب قلبها باشیم.وقتی تنهاییم دنبال دوست میگردیم.

پیدایش که کردیم دنبال عیب هایش میگردیم

وقتی که از دست دادیمش دنبال خاطراتش میگردیم و باز تنهاییم.

************ Nice-Sms.iR *************  

 

اینجا آسمان صاف تا قسمتی به رنگ عشق ،همراه با غبار فراق است

توده ی سلام به سمت شما در حرکت است

ضمنآ احتمال بارش بوس دور از انتظار نیست…

 

************ Nice-Sms.iR *************  

1قطعه قلب ۳در۴ 
۱فیش محبت 
۱کپى از دوستى بیار تا ۶ دنگ قلبم رو بنامت کنم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

|+|+|+|+| |


تو این قبرستون یه جاخالیه هر وقت اراده کنی میمیرم برات

 

************ Nice-Sms.iR *************  

میدونی چرابرات SMSمیفرستم؟

چون این طوری برای ۱ثانیه اسمم می افته رو گوشیت و تو

۱ثانیه به من فکرمیکنی واین یک ثانیه برام یک دنیا ارزش داره
  

 

 فروش محصولات لوکس اینترنتی

نظرات 1 + ارسال نظر
* پـسر خـفن * سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://khafan-boy.blogfa.com

سلام

اس ام اس های واقعاً نایسی داری

پیشم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد