دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک و SMS های خفن و عاشقانه | یه گونی اس ام اس با حال 2012

پیامک و SMS های خفن و عاشقانه | یه گونی اس ام اس با حال 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

آبپاش به خاطر رسیدن به گلش دلش رو پرمیکنه سنگینی رو تحمل میکنه و به خاطر گلش اشک میریزه.
آهای گلم آبپاشتم


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

.

.

.


بگویم و بدانی یا نگویم و می دانی؟ فاصله دورت نمی کند در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

چه خوش خیال است ، فاصله را می گویم به خیالش تو را از من دور کرده ، نمی داند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من…

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم / برایت یک بغل مریم ، که مست می شوی هر دم / برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده / برایت یک غزل احساس ، دوبیتی های عطر یاس / برایت هر چه خوبیست ، صمیمانه دعا کردم…

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش میشد یواشکی خیره بشی توی چشام / یهو من داد بزنم خاطر تو خیلی میخوام

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم , پس خوبه از هم جدا نشیم , من کنار تو , تو کنار من , پس نگاه به هر غریبه قدغن

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میدونی چرا برات اس میفرستم چون برای ۱ثانیه اسمم میاد رو گوشید. و تو ۲ثانیه به من فکر میکنی و این ۱ثانیه یه دنیا برام ارزش داره…

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری
 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

کاش نامت را با خط بریل می نوشتند!

صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد . . .

 

 

برچسب ها :, sms دوست داشتن, sms شعر, sms شعر عاشقانه, Sms عاشقانه دلتنگی, sms های شعر, sms25 آذر 90, اس ام اس جدید, اس ام اس عاشقانه جدید – سری دیماه ۱۳۹۰, اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام ای های جدید, دانلود اس ام اس, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دلتنگی عاشقی, دوبیتی عاشقانه, عاشقانه جدید, مسیج جدید عاشقانه, مسیج عاشقانه روز, مسیج عاشقی, مسیج های زیبا, پی سی پارسی, پیام عاشقانه, چندبیتی عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد